Sötét jövő

Indie filmajánlónk következik: Időugrók tetralógia

2015. április 08. - Wittigen

Indie filmajánlónk következik!

Na elsőnek nem is egyet, hanem rögtön 4 filmet ajánlok.
Anno 2012 környékén véletlen botlottam bele ebbe a csemegébe. Nem tudom hányan ismeritek. A történet egyszerű... legalábbis annak tűnik az első filmben. Majd tovább és tovább csavarják, végül az utolsó részben egybeolvasztják az összes filmjükkel. Amikor megláttam ezt az állam leesett. Mint ahogy a cím is mutatja, elég sokat kerülnek a filmben kapcsolatba a az idővel, és annak birizgálásával (ezzel szerencsére nem spoilerezek el semmit remélem). Ez eleve egy nehéz és aknamezős téma, sok helyen lehet belebukni. Az első egy és talán még a második rész igen szabad beszédstílussal van megáldva, de ez a sorozat utolsó két része felé kiveszőben van (én mondjuk bírtam a dumáikat). Én külön kiemelném a készített fegyvereket. Bolondulok a hulladékból épített futurisztikus fegyverekért. A filmben szereplő kellékek közül az utolsó rész fegyvere nagyon tetszik. A sorozatnak van egy 13 perces kis spin-off-ja Omega Squad címen, ami szintén ötletesen van megvalósítva.

Természetesen ez a film sem tökéletes, de szerethető a maga nemében. A legnagyobb hibája az, hogy könnyen el lehet benne veszni. Legalábbis én nagyon könnyen elvesztem a történések forgatagában... Ki van kivel és az ilyen apróságok. De ha időt szentelsz neki, akkor bezony nagyon jó szórakozást fog nyújtani. A karakterek igen hétköznapiak, és emiatt azonosulni lehet velük (az egyik rész után konkrét késztetést éreztem a gyűrű keresgélés után). Kellő mennyiségben tartalmaz humort, drámát. De néha viszont túlbonyolítja a szálakat. Remélem tetszeni fog. Jó szórakozást!

IU1 IU2 IU3 OAS IU4

via.: kacsafilm

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr357350652
süti beállítások módosítása