Mindenki ismeri az érést, amikor a játékkészítők cserben hagynak. KHM VALVE, RÁD GONDOLOK. És rád is EA. De szerencsére vannak vérző szívű rajongók, akik megelégelik, és hangosan felkiáltanak: "NE TOVÁBB". Ez történt a Half-Life 3 esetében, mely jelenleg is fejlesztés alatt áll, és ez történik mindenki kedvenc Star Wars játékával, a Republic Commando-val.
A Blackout Studios projektje lassan több, mint 2 év óta radar alatt repül a Remasterjük készítésével. Többet egyenelőre nem igen tudni a projektről, mint, amit megosztottak a twitterjükön, íme azok listázott változatban:
- felújított modellek, nagyobb polygon számmal
- új HUD és ikonok
- új pályák és klónok (valószínűleg folytatják a Karen Traviss féle irányvonalat, és végre megtudhatjuk, hogy mi lesz Sevvel.)
- új effektek: időjárás, valósidejű páncél amortizáció, új világítás rendszer
- új többjátékos módok, új multi mechanikák
- felújított egyjátékos kampány
Továbbá a készítők jelenleg a többjátékos felújításán dolgoznak, az egyjátékos kampány felújítása másodlagos. A követelményekről egyenlőre annyit mondtak, hogy jelenlegi állapotban az pont elég, ami az UE4 motor futtatásához kell. Végezetül itt van néhány kép:
Ő tuti ismerős lesz.
Itt a Twitterjük:
Kamino still needs more work but the tone is getting close! pic.twitter.com/9UlRmxYt1j
— Blackout Studios (@BlackoutGming) May 27, 2018
via.: iMGUR