Sötét jövő

SW:RC újratöltve

2018. június 27. - Wittigen

Mindenki ismeri az érést, amikor a játékkészítők cserben hagynak. KHM VALVE, RÁD GONDOLOK. És rád is EA. De szerencsére vannak vérző szívű rajongók, akik megelégelik, és hangosan felkiáltanak: "NE TOVÁBB". Ez történt a Half-Life 3 esetében, mely jelenleg is fejlesztés alatt áll, és ez történik mindenki kedvenc Star Wars játékával, a Republic Commando-val. 

A Blackout Studios projektje lassan több, mint 2 év óta radar alatt repül a Remasterjük készítésével. Többet egyenelőre nem igen tudni a projektről, mint, amit megosztottak a twitterjükön, íme azok listázott változatban:

  • felújított modellek, nagyobb polygon számmal
  • új HUD és ikonok
  • új pályák és klónok (valószínűleg folytatják a Karen Traviss féle irányvonalat, és végre megtudhatjuk, hogy mi lesz Sevvel.)
  • új effektek: időjárás, valósidejű páncél amortizáció, új világítás rendszer
  • új többjátékos módok, új multi mechanikák
  • felújított egyjátékos kampány

Továbbá a készítők jelenleg a többjátékos felújításán dolgoznak, az egyjátékos kampány felújítása másodlagos. A követelményekről egyenlőre annyit mondtak, hogy jelenlegi állapotban az pont elég, ami az UE4 motor futtatásához kell. Végezetül itt van néhány kép:

Ő tuti ismerős lesz.

Itt a Twitterjük:

via.: iMGUR

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr614005538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása