Sötét jövő

Ha más nem, akkor majd mi - két Unreal motorra helyezett rajongói alkotás

2019. március 15. - Wittigen

Sokunk fejében felmerült a kérdés, hogy vajon a Disneynél mégis mivel vannak megelégedve az EA munkásságával? Eddig kaptunk 2 játékot, melyek még csak nem is eredetiek, hanem egy létező sorozat újraindítása, ráadásul szarul. Oké a grafikai elemek fel vannak benne pumpálva, nade a szutykos mikrotranzakciók is. Avagy ebből született az internet leggyűlöltebb mondata, a "Sense of pride and entitlement". Azon kívül be van ígérve egy Order 66, de ennyi. Ja és a valós Battlefront 3-at is megakadályozták. Az okokba mélyen belelehetne sétálni, de legyen elég annyi, hogy az EA úgy gondolja, hogy a singleplayer játékélményből nem lehet ELÉG zsetont kisajtolni. Úgyhogy mi csak szomorkodhatunk, mert a Disney (dacára a híreszteléseknek) nem vet véget az EA-val való kapcsolatának, mi meg nem fogunk soha többé jó SW játékot kapni. Hacsak...

Hacsak a kezünk ügyébe nem vesszük a dolgokat. Mármint mi, a rajongók. Két egész érdekes dolgot hoztam nektek, megmentve az internetről, mielőtt még letörlik őket. Két rajongó, pontosabban egy egy rajongó, meg egy rajongói csapat álmodott egy nagyot, és a saját kezébe vette az SW játékok sorsát. Ugyan semelyik nem mai csirke, de tökéletesen megállják még ma is a helyüket.

Star Wars: Racer 

Íme az egy emberes méltán közkedvelt Racer játék remakje Unreal 4 engine alatt. Ez a projekt 2018-ban látott napvilágot az Unreal fórumán, és egész eddig csöndben lapított. De az elmúlt napokban egyszerűen berobbant tőle az internet. És meg is érdemli. Ha jól számolgatom, akkor e változat buildje nagyjából 10 hónap munkáját fedi le. De milyen munkát. A minősége vetekszik azokéval, amit manapság AAA játéknak hívunk. És hangsúlyoznám, ezt 1 ember csinálta. Egyenlőre csak Anakin fogatja és Mos Espa pályája hajtható, de már most elképesztő a részletesség. Letöltő link a cikk végén.

Itt egy TELJESEN INGAME TRAILER, nem, nem a filmet nézitek:

Tessék itt van nyers videó, minden sallang nélkül, minden amit itt láttok, 100% hű ahhoz, amit a játékban találhattok.

A barmetal fogathajtómű képeit innen, az környezeti és egyéb maradékot pedig innen hoztam nektek.

Noha, ha köelebbről kerül vizsgálatra a játék, azért előbukkannak hibák, de 10 hónap és egy ember nam lehet csodákra képes. Továbbá, ha ki akarod próbálni, akkor újíts be egy Xbox kontrollert, mert a billentyűzet kiosztás csak is kizárólag a mazochistáknak lett kitalálva, de nem akadályozlak meg annak kipróbálásától.
Z a gáz, Q a balra, D a jobbra, P pedig az ingame menü több opcióval mint a start, itt tudod többek között meglesni a kontroller kiosztást.

Star Wars: Dark Forces

És íme a 7 gigás monstrum Dark Forces, mely 2016 környékén látott bejárható napvilágot, de szintén elkerülte a figyelmemet. Noha mindenki cikkezett róla, én azért mégiscsak ejtenék néhány szót róla, mert igen csak megérdemli. Ha a Racer-ről áradoztam, hogy milyen részletes, akkor ez nagyjából olyan 3-szor annyira részletes. A készítő állítása szerint a Falcon polygon száma valahol olyan 2 milliónál környékén volt. És az egy régi modell volt. És a készítőkről is érdemes szót ejteni, ugyanis nem kisebb banda áll a háta mögött, mint az Obsidian Entertainment (akik a közkedvelt New Vegas és a KotOR 2 játékok mögött állnak) vezető dizájnerei ölték bele a saját szabad idejüket, és pakoltak össze egy nagyon pofás múzeumi túrát melyben megtekintheted Mos Eisley néhány fontos helyszínét, így a Kantinát néhány dokkot (természetesen meg van a Falcon dokkja is).

 És néhány kép a játékon belülről: 

 

Még egy dolog van amire kötelességem felhívni a figyelmet: a Dark Forces hatalmas játék, noha a 7 giga helyigény semminek nem tűnik a mai játékok minimum 40 gigája mellett. A játék indításakor töménytelen mennyiségű dolgot kell betöltenie a gépednek, mely a konfigurációdtól függően vesz időt igénybe. Miután kiválasztottad a beállításokat, és rányomsz a start gombra, úgy tűnhet, hogy a játék kifagy, de nem, légy türelemmel, és be fog tölteni.

Hogyan töltheted le őket:

SW: Racer

A Mega napi transzfer kerettel korlátoz minden ingyenes fiókot, így a miénket is. Ez a keret elég arra hogy kiszolgáljak kb 3 letöltést az SW racerre. Szóval mindenkit nyomatékosan megkérnék arra, hogy ha lehet a következő módon töltsétek le a játékot:

  1. Hozzatok létre egy mega felhasználót
  2. Jelentkezzetek be
  3. Kattintsatok a linkre
  4. De letöltés helyett importáljátok a ti fiókotokba
  5. És onnan töltsétek le. Így terjedni fog a file, és nem a mi accountunk lesz leterelve.

SW: Dark Forces

  1. Ehhez szükséged lesz egy szűz google drive accountra, több mint 14,5 giga tárhellyel.
  2. Kattints erre a linkre, de ne töltsd direkt le, hanem importáld a GDrive-odba (bal felső sarokm GDrive ikonra kattints)
  3. Keresd fel a saját Google Driveodat, és készíts egy másolatot a fájlról (jobbegér klikk, és lesz egy olyan menüpont, hogy másolat készítése)
  4. Töröld az eredetit amit importáltál, és töltsd le a másolatot

De természetesen, ha nem akarsz ezel szórakozni, akkor direkt is letöltheted, csak akkor kevesebb embert fogok tudni kiszolgálni. Ha nem elérhetőek a fájlok azt azért majd jelezzétek.

Racer via.: Artstation, Unreal
Dark Forces via.: Unreal1, Unreal2, Polycount, TweakTown

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr5214685196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása