Sötét jövő

Rövidfilm kvadráns: Punisher és Power Rangers BU

2016. április 13. - Wittigen

Említettem volna már, hogy nekem tilos elkezdenem rövidfilmeket nézni, mert nem tudok leállni? Na hát az imgur se éppen segít ebben, nézzétek mit találtam.

Jó lehet, hogy sokatoknak nem újdonság, de nekem az volt. Bemutatnám Adi Shankar munkásságát vagyis a Bootleg univerzum egyik érdekesebb tagját, mely ugyan nem rendelkezik sci-fi töltettel (,de sötét hangulatúnak sötét hangulatú), ellenben annál jobban elkészített. Íme a Dirty Laundry című videó, mely a Megtorló visszatérését dolgozza fel.

És itt egy kis bónusz, és ennek már több sci-fi töltete van, mint az előzőnek:

A második videóban nem tudom, hogy mennyi pénz és idő fekszik, de simán megszégyenít néhány filmet, amit az utóbbi két évben néztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr428250696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása