Sötét jövő

Film ajánló: Antianyag - egy lépés a téren keresztül

2017. december 06. - Wittigen

Eredetileg az Atomica című filmet akartam nektek ajánlani, a mocskosul bedrogozott Trufával, de a vége felé már nagyon kritikán alulinak éreztem a filmet, még a saját mércémmel is, így letettem róla. Helyette megismertetnélek benneteket az Antianyag (Anti matter) című britt sci-fi noir filmmel.A féreglyukon keresztüli utazás már régóta foglalkoztat mindenkit. De mi történik, ha belépsz egy kísérleti gép által nyitott féreglyukba, és ugrasz egyet a térben. Nem sokat, csupán 1-1,5 métert. Ana, egy oxfordi doktorandusz arra eszmél, hogy az élete abszolút a feje tetejére áll a kísérletük után. A film végigköveti kétségbeesett próbálkozásait, hogy visszanyerje az irányítást a szétcsúszott élete felett, és rájöjjön, hogy ki, mi áll a dolgok hátterében. 

Mielőtt sikítva rohannál el a szinopszistól, a következőket tudnod kell: a film nem szenved logikai bakugrásoktól, mint sok társa (vagyis én nem fedeztem fel). Egy jól konstruált filmről beszélünk, a végén egy olyan csavarral, amitől ledobtam a láncot (legalább is én teljesen más végkifejletet vártam). Érdekes módon véletlen akadtam rá, pedig mind a kritikusok mind a nézők elismerően nyilatkoznak róla, jelenleg rottenen 88%/86%-on áll, mely az általam, a közelmúltban megtekintett filmek közül a legmagasabb.De régóta tudjuk, hogy az értékelések semmit nem jelentetnek. A végére azért idedobom a trailert is, és döntsd el magad, hogy megéri (szerintem megéri) megtekinteni.


A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr2612926145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása