Sötét jövő

Neonfénybe vont taktusok

2022. szeptember 17. - Wittigen

Eredetileg másról akartam írni, de mint oly sokszor, egy cikk indul valahogy és előferdül, hogy valami teljesen más lesz belőle. Szóval hoztam néhány neonfénytől túlfűtött számot.

Perturbator - Venger (ft Greta Link)

Perturbator-t szeirntem nem kell senkinek bemutatni, de ha mégis, ő egy francia synthwave, industrial és electronikus műfajban utazó előadó. A synth és retrowave meg eleve összefonódik a cyberpunk műfajával. Így jutunk el a Venger számig. Soha életemben nem vágyakoztam még úgy egy filmért, mint amit a klipben is láthatunk

Beast in black - One night in Tokyo

Elég éles váltás következik, ugyanis áttérünk elektronikus zenéről a power metálra. A banda három nemzetiségű, finn, görög ééééés dobpergés: magyar. Amellett, hogy a lead énekesüknek nagyon jó hangja van és marha jó hallgatni, a legkedvesebb emlékem, mikor a koncerten tökéletes magyarsággal üdvözölt minket a basszeros. Szóval power metal és cyberpunk. Íme egy egyszerű neonfényes szerelem sztorija. Íme egy este Tokyoban!

Beast in Black - Moonlight Rendezvous

A BB legutóbbi albuma amúgy tele van nyalánkságokkal, többek között soron következő számunkkal, mely egy üldözött androidról szól. És egy be nem teljesülhető szerelemről. Kiemelnék két sor: "I'm a phantom of flesh and fantasy A machine with a soul in agony". Zseniális.

Scandroid - Neo Tokyo

Nem tehetjük meg, hogy ne emlékeznénk meg Scandroid (és Celldweller meg Circle of dust és Klayton) munkássága mellett. A Scandroid és Monochrome albumok eleve cyberpunk tematikájúak, de én szeretnék néhány számot kiemelni. Kezdjünk rögtön a Neo Tokyo számával, mely a Scandroid album tagja, és mint a legtöbb Cell/Scan szám összefügg, és egy történetet mesél el.

Bár én részemről jobban preferálom a kicsit agresszívabb remixet, amit Dance with the dead készített: 

Scandroid - Future Bloodlines

Klaytont azért szeretem, mert általában az albumainak van egy keretsztorija, melyet a számain keresztül ad át. Ez a szám a kezdete egy új társadalom megszületésének. A Future Bloodlines öntudatra ébredő androidokról és az életükre való törésről énekel.

Essenger - Empire of steel (ft. Scandroid)

Nem is emlékszem már, hogy hogyan találtam rá Essengerre, de arra emlékszem, hogy Klaytonnak volt köszönhető, és Pylottal egyszerre találtam meg (furcsa nyúl üreg volt, de nagyon boldog vagyok hogy lementem rajta). Ha egy korpó elleni lázadáshoz keresel himnuszt, ne is menj tovább, megtaláltad.

Ebből a számból is készült készült egy kicsit agresszívabb szerelés a Machinae Supremacy együttes jóvoltából, mely már a kicsit keményebb lázadáshoz ajánlott:

Egyenlőre ennyi, majd lehet egy következő merítésben lehet hozok még.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr117923025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása