Sötét jövő

Film ajánló: Byzantium, Ellenállhatatlan. Erkölcstelen. Halhatatlan

2015. április 08. - Wittigen

A készülő Byzantium vámpír-thrillernél eredetileg csak a film poszterére figyeltem fel, szerintem nagyon vonzó lett. A jelszó sem rossz: Ellenállhatatlan. Erkölcstelen. Halhatatlan.

Két nő érkezik egy álmos kisvárosba (Saoirse Ronan és Gemma Arterton). A nevük nem sajátjuk. Az egymással való kapcsolatuk rejtélyes. Tényleg nővérek, ahogyan az magukról állítják, vagy pedig anya és lánya? Na mondom, csak egy újabb vámpírfilm a hosszú listán. És már nem is nagyon foglalkoztam vele. Amíg Sanyi kolléga fel nem hívta a figyelmem egy apró tényre, ami ugyan majd kibökte a szemem a poszter tetején, de valahogy mégis elsiklottam fölötte (a piros női alak nem hagyta, hogy a poszter tetejére nézzek, mondom, hogy jó  a poszter :). A film rendezője Neil Jordan, aki az Interjú a vámpírral rendezője. És szerintem sokat egyetértenek velem abban, hogy az bizony az egyik legjobb létező vámpírfilm… Ezek után meggondoltam magam, a Byzantium talán mégis méltó arra, hogy az időtöket raboljam vele. És ha a film, hangulata is lesz olyan, mint a poszter, akkor lesz mire örülni.

Via:Firstshowing.net

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr47350324
süti beállítások módosítása