Sötét jövő

Újra szól a Sötét Jövő

2015. április 07. - Wittigen

------------- ÜZENET AZ ÖSSZES ELLENÁLLÓNAK ---------------
A HARC NEM ÉRT VÉGET. MÉG CSAK MOST KEZDŐDIK!

Komolyra fordítva a szót: Szeretném bejelenteni, hogy az egykori Sötét jövő blog újból megnyitja kapuit a nagyérdemű előtt. A történet elég tekervényes. Amikor ezeket a sorokat írom, még nem sikerült felvennem a kapcsolatot az eredeti szerkesztővel Garviellel, hogy engedélyét kérhessem, ezért egyenlőre amolyan renegát projektként éledezik az oldal. Rólam elég annyit, hogy nagy rajongója voltam és vagyok az oldalnak. Őszintén bevallom többet lógtam az oldalon, mint az emailjeimen, vagy az éppen az akkoriban begyűrűző facebookon. Aztán megszűnt, mert az akkori tulajdonos időszűkében nem tudta szerkeszteni. Volt ugyan felajánlott szerkesztői pozíció, de akkor még túl fiatal voltam. Így az oldal olyan sorsra, amit nem érdemelt meg. 2 év (vagy már tudja is a fene, hogy mennyi idő telt el) kényszerszünet után elhatároztam magam: Újra kell indítani a honlapot, visszaállítani a régi fényét. Ezt hatalmas mennyiségű kutató munka követte, esetleges megsztott/átvett/mentett cikkek után. Szerencsémre, valakinek a szorgos kezei archiváltak néhány oldalt. A wayback oldalán vannak archivált oldalak. De nem az összes. Összesen 53 cikket sikerült megmentenem, bár írtam a csoportjukba is meg a szerkesztőnek is. De hiába. Ezt az 53 cikket változtatások nélkül ki fogom rakni, újra linkelve, és archiválom is az oldalakat. Ezenkívül lesznek új cikkek is, heti kettő minimum. Szóval, még ha valami oknál fogva szünetelne a blog, akkor sem törölném. Tehát üdvözöllek az egyre Sötétebb Jövőben, ahol az a bizonyos pohár félig üres, és a kanál nem létezik.

UI: komolyan gondolom, és semmi mögöttes szándékkal nem rendelkezem. Tetteim puszta rajongásból fakadnak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr987349300
süti beállítások módosítása