Sötét jövő

Systemnews: 9 évesek lettünk

2023. december 12. - Wittigen

Egy újabb év, egy újabb rovátka, mi változott?

Nos meglepő módon az év viszonylag nyugalomban telt, semmi izgalom. Kicsit így év végére azt érzem, hogy megfáradtam, és koránt sincs annyi időm mit szeretném, halmokban állnak a megíratlan cikk csonkok. Mondjuk ez részben betudható a MU projektnek is, amit még egyedül csinálok (reményeim szerint azért nem sokára bár ki tudja). Ami azt illeti ezzel a cikkel is megcsúsztam, mert az előző helyett kellett volna megosztanom, ugyanis a blog újjászületésnapja december 9. Ettől függetlenül, boldog születésnapot az oldalnak. Amúgy maholnap 10 éve csinálom a blogot, így az egyik leghosszabb folyamatosan ongoing projektem. Igazából a ti interakcióitok és kommentjeitek éltetnek, úgyhogy végtelenül hálás vagyok mindannyiótoknak akik olvasnak :)

Blog számokban

Az oldal offline mentése újabb 33,6 gigával hízott, így már egész combos 143 gigát kóstál (meg merem amúgy kockáztatni, hogy ez a szám nagyobb, csak elsunyultam az archiválást), és ebben az évben is többször hozzá kellett nyúlni, az interneten sajnos semmi nem biztos, csak az amit magadnak lementesz. Apropó mentés, előző szülinapos systemnewsban büszke voltam rá, hogy megcsináltam az archive.is segítségével az online is elérhető backupját (folytatni kellene azt is), és bárkli visszanézheti a cikkeket. A melóhelyem hálózata meg jól befosatott, mert hirtelen semelyik domain nem töltött be az archive oldal családból, aztán csak kiderült, hogy a tűzfal tiltotta le valamiért, de hogy miért, hát passz. jelenlegi állapot szerint ez a  870 cikkünk, ha minden menetrendszerint történik, akkor következő születésnapnál 974 cikünk lesz. No majd megnézem mit tudok tenni, hogy elérjük az 1000-res lélekhatárt, de semmit nem garantálok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr9918241163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása