Sötét jövő

Minden idők 1139 legjobb sci-fi filmje

2015. augusztus 24. - Wittigen

A Mafab felhasználói elkészítették ezt a listát, mely eléggé az oldal témájába vág. Az első 3 helyen nem meglepő módon 3 klasszikus áll:

1. A nyolcadik utas: a Halál

 


2.Vissza a jövőbe

 


3. A Birodalom visszavág

Az 5. és a 8. helyre azért még becsúszott az Új remény és a Jedi visszatér. Bár, hogy a BigHero6 mit keres a 12 helyen ezen az elég nívós listán, azt nem tudom. 79 helyre becsúszott a Star Wars Clone Wars (nem a Tartakowsky féle sorozat) filmje, ami szerintem harmat gyenge volt. Ellenben a Forráskód 80 helyét nem értem, ugyanis egy zseniálisan összerakott kis költségvetésű filmről beszélünk, ami szinte odarögzíti a székhez az embert. Az Apollo13 csak egyel előzi meg a 92.-nek rangsorolt Gravitációt, ami azért valljuk meg botrányosan rossz volt. Ám a sokak által gyűlölt (tudnám miért....) Star Wars előzmény trilógiájának második része csak a 220. helyezést volt képes megcsípni, és a többi még sehol nem volt (vagy csak én néztem el valamit).. Ugyanakkor egy érdekesség az R'ha című kisfilm, amit én idestova talán 2 éve láttam először az előkelő 216. helyen pózol.

via.: mafab

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr687731612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása