Sötét jövő

Napi kell: Bubblegum crisis mágnesek

2022. november 30. - Wittigen

A Bubblegum crisisról még nem írtam, de tervezek. Legyen elég annyi, hogy módosan szexi lányok, és indokolatlanul szexin megrajzolt exoruha páncélok keveredése, és a sztori is egész jó. De addig amíg átverekszem magama a sorozaton az OVA után, addig legyen itt ez a napi kell.

Volt kollegámmal mindig megosztjuk az extra ritka találatokat, nem olyan régen neki sikerült beszereznie japánból egy LP-t a sorozat soundtrackjével (előtte is próbálkozott, és az még különlegesebb lett volna, mert a lemez tokjára a sorozat alkotója rajzot kézzel), én meg küldtem neki két HQ artbookot, amit igen fura helyen leltem meg, dehát nem kérdezünk, csak örülünk. (Akit érdekel esetleg a két artbook, az itt és itt megnézheti, de melegen ajánlom, hogy ne munkahelyi hálózaton próbálkozzatok.) Szóval doomscrolling közben ezekre a pofás mágnesekre akadta az Etsyn, és meglepődve tapasztaltam, hogy nincs is durva áruk. Eleve odavagyok a karakter sheetekért és egyéb robbantott ábrákért, úgyhogy rendeltem is hármat.

Priss character sheet Linna exoruha Priss exoruha

Hosszas várakozás után a mágneseim sikerrel átszelték a fél földgömböt, és megérkeztek egyenesen Ausztráliából. Örömmel kijelenthetem, hogy meg vagyok velük elégedve. A nyomtatás éles és tisztán olvasható, megérte a beszerzésük. Ha tetszik és még van, akkor látogassátok meg a készítő Etsy boltját, és csapjatok le rájuk

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr2917931415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása