Sötét jövő

GWBT animáció 3 és 4 lapok

2024. augusztus 09. - Wittigen

Volt már élőszereplős kisfilm, meg még szinkronizált képregényt is osztottam meg veletek. Még jó néhány rajongói oldalt, sőt ami azt illeti, ti is alkottatok anno (olyat lehet csinálni kellene még, nagyon jól szórakoztam azon). Apropó rajongói alkotások, olvasónk is küldte, de külön én ios megtaláltam. Valaki elkezdte meganimálni az oldalakat unreal motoron. És zseniális.

Axl Whoa néhány perces videókat gyárt kedvenc piroscsíkos sisakos katonáinkkal, amik majdnem közvetlen a lapokat animálják meg, jelen esetünkben a milyen parancsok címűt, ami kronológiai sorrendben az harmadik megjelent, illetve a 4. lapot, ami a Patkány címet kapta. Szerintem kitaláljátok miért. Nagyon jól eltalálta a lepusztult város látképet, nem törekedett a realista megjelenítésre, a használt modellek marha jól néznek ki, és az a néhány plussz elhelyezett poén is jó helyen ül. Remélem majd tudja tartani a tempót (és nem fogunk 329 napja várni a következő lapra).

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr4418463371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása