Sötét jövő

Rövidfilm kvadráns: Porszem a kerekek között

2023. július 28. - Wittigen

A Teamfortress 2 dacára annak, hogy a Valve kb nagy ívből szarik rá még mindig él és köszöni szépen virul. Van neki egy másodlagos játék funkciója, PVE (látod Overwatch, meg lehet azt csinálni), a Mann versus Machine, aminek az az alap ötlete, hogy a kékek és a pirosak együttesen küzdenek önmaguk robot formái ellen, és én odáig és vissza vagyok ezért a conceptért, habár rég játszottam a játékkal, no nem olyan régen mint amennyire régi ez a kisfilm.

Soron következő kisfilm lassan több, mint 9 éves, és én sem ma láttam először, hanem még aktív játékos koromban, valahol gimi vége után. Aztonban most is pont megvakarja azokat a vakaródzó pontokat, amikről nem is tudtam, hogy vakaródznak. Lehet megyek és letöltöm a játékot még egyszer. Szóval, ahogy Pentacost is mondta: 'a szörnyek ellen megalkottuk a saját szörnyeinket'. És mivel lehet robotok ellen harcolni? Hát persze, hogy még nagyobb robotokkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr9218132624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása