Sötét jövő

Cuki deathclaw 1-19

2016. szeptember 02. - Wittigen

A legrosszabb rémálmod. Egy rosszul mért lövés. Oh menedék egy kunyhóban? Neeeem, ezek kint várnak. Szerintem senkinek nem kell bemutatnom az egész Fallout széria legjobban rühellt szörnyeit. Aztán megint, késő esti böngészésem során leltem eme gyöngyszemet. Avagy ki mondta, hogy egy deathclaw nem lehet cuki?

Szóval az úgy történt, hogy késő este belebotlottam egy képgalériába, és nem tudok elmenni mellette úgy, hogy ne osszam meg. Már maga az eredet link is megér egy misét. A képregény egy kis deathclawról szól, aki bent ragadt egy menedékben, és magányosan tengeti napjait. Kész, én kiégtem. Inkább nézzétek meg!














Külön felhívnám a figyelmet a 16. képsor alján lévő feliratokra amik a Pipboyon jelennek meg. "Farkad van. Neked halottnak kéne lenned a sugárzástól."



via.: Deathclaw Desu

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr1711670298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása