Sötét jövő

Most talán megtörik a hármas szám átkát - Project Borealis

2018. május 14. - Wittigen

Marc Laidlaw Epistle 3 leak-je óta (meg amúgyi előtte) azon rágódom, hogy a fanoknak mért nem lett még elege, az idestova 10 éve tartó Valve szivatásnak. Felesleges VR cuccok, idióta Portal kisjátékok, Artifact, ami a bejelentésekor a legnagyobb "óóóóóóóóó... oh" moment volt (rossz értelemben). Mind-mind egy arcontörlés a rajongóknak.

A Half Life 2 Episode 2 kijátszása óta (ami idestova 2-3 éve volt) gondolkozom, hogy vajon mikor jön el az a pillanat, hogy a rajongóknak elegük lesz, és a saját kezükbe veszik a sorsukat (értsd, elkészítik maguknak a hiányzó láncszemet, a legendás 3. fejezetet). Elvégre a Half-Life széria a legmoddolhatóbb játékok egyike, olyannyira, hogy komplett új játékok épülnek a Half-Life-ra magára. 

Úgylátszik, valakik hasonló módon gondolkoztak, mint én, és most nagyon úgy tűnik, hogy a A Half-Life 3 Project Borealis fedőnév alatt fog világot látni, rajongóktól, rajongókank. Ugyan nem a Source motor akármelyik változata fogja hajtani,hanem Unreal, de ez keveset számít (bár, hogy hogyan fogják implmentálni az ikonikus duck jumpot, arra kíváncsi leszek) 70+ ember dolgozik azon, hogy Laidlaw Epistle 3 írását kitöltsék, és lezárják Freeman viszontagságainak trilógiáját. A játék nem csak egy elcseszett cashgrab - asset flip, (rád nézek Hunt down the Freeman) akar lenni. Ha jól értem, a készítők nonprofit módon csinálják, és az összes résztvevő a saját jó akaratából áldoz az idejéből. (és még mindig keresnek embert)

És apropó idő: a csapat concept artokat gyárt, tölti Laidlaw történetében hagyott lyukakat, hogy egy teljes egészet kreáljanak, és zenét szereznek. Mindent lehetőleg az eredeti játékok szellemiségében. Csak semmi oda nem illő asset. Semmi felesleges fegyver.

A 17-es város elhagyása Új jármű concept, ezúttal egy VW Bogárra  építve
Alexis ruha tervek Szőrös headcrab concept

Változatok ugyanarra. 

Emittt pedig az egyik zene, amit kimondotta a játékhoz írtak. Bár a Half-Life játékok főleg csendben teltek, csak kulcsmomentumoknál volt zene, de véleményem szerint azok is nagyrészint felejthetőek voltak. Mondjuk a HL széria nem is a zenéjén keresztül hagyott nyomot. A projekt SounCloud felhasználóján még TÖBB számot is találhattok.

A tervezéssel és az írással együtt (amúgy a történet első kézirata már elkészült, most finomítgatják a másodikat!) egyszerre halad a Half-Life érzés átültetése Unreal 4 motorra, mely nem kis kihívást jelent a csapatnak, de szerencsére egész jól haladnak vele. Olyannyira, hogy nem is olyan régen ki is adtak egy videót, mely az általuk készített fényesítési és fegyver rendszert demózza. A linkelt videóban több dologról is beszélnek, concept artokról és miegymásról, de itt van néhány könyvjelző: 

Fegyver demó: 0:36-tól
Mozgás demó: 1:23-tól
Megvilágítás demó: 1:47-től
A legfontosabb modnat, amire fentebb is utaltam már: 5:38 (ez sokat jelent ám!)

Az üzenetek töltete bizakodásra ad okot (a külön kiemelt modnat a videó végén egyenesen melengeti a szívemet). Sok sikert és kitartást kívánok a csapatnak. És azt, hogy ne legyen egy Huntdown the Freeman fiaskó. Túl sok nyugszik a vállukon. 

via: ProjectBorealis

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr5213914272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása