Sötét jövő

Systemnews: 6

2020. december 09. - Wittigen

December 9 mindig is egy fontos dátum lesz a szívemben, ugyanis ma van a hatodik születésnapunk!

Repül az idő... Még kis nyikhaj voltam, mikor OKJ tanulmányaim alatt elkezdtem összekukázni az interneten mindent, amit felleltem az egykori oldalból, és kezdtem el saját tartamakat gyártani. A tavalyi mérleghez képest 63 cikkel vagyunk gazdagabbak, a Facebook oldalunkra posztolt képeket meg nem is tudom számon tartani, az offline biztonsági mentésünk pedig 11,4 gigával nőtt. Ha választanom kéne, hogy melyik rovatra vagyok a legbüszkébb, talán az interjús lenne az, de nem arra volnék büszke, ahogy megírtam, hanem, hogy milyen embereket sikerült megszólaltatni a blogon (korántsem gondoltam volna, hogy értelmes interjú kérdéseket összeírni nem könnyű, míg a Bloodlustos srácokén kb 4 évet ücsörögtem :D ). Büszke vagyok továbbra ideiglenes írótársamra, Grinderbarra, aki, ha rövid ideig is, de írt nektek. De mindenek előtt emelem rátok olvasókra a poharam, mert mégis csak az esik jól, hogy írtok nekünk, vagy anyagot küldtök.

Szóval boldog születésnapot nekünk, és kellemes sötét jövőt mindenkinek! ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr8616320936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása