Sötét jövő

Rövidfilm kvadráns: Transznaprendszer expressz

2021. május 19. - Wittigen

Édesapámnak nagyon régi álma egy oda vissza út a Transszibériai-expresszen, és bevallom őszintén, mennék én is, sőt ami azt illeti lélekben már utaztam, ugyanis évekkel ezelőtt, egyik éjjeli műszakomat az RT csatorna Transzszibériai vasútvonal egy útjáról készült dokufilm sorozattal múlattam (amúgy ajánlom mindenkinek, én élveztem, itt megtaláljátok). De ez egy sci-fi blog, "hogy jön ide a transszib-expressz?", kérdezhetnéd jogosan. Nos a választ a Birchpunk legújabb rövid filmje majd megadja.

A Birchpunk nevű csatornát pedig nem kell külön bemuetatni. Eleddigi két kisfilmjük már szerepelt az oldalon. A Cyberfarm és az Újévi kívánságok a Marsról méltán sikeres rövidfilmek, melyek ugyan olyan hirtelenséggel robbantak be, mint anno az Allegro kisfilmek, melynek én a mai napig várok a folytatására. És most megint alkottak egy hatalmasat, és van itt minden, orosz space marine (van ám nekik himnuszuk is), marsi uborka, "automata" ébresztéssel rendelkező cryovagon hosszú utazáshoz, depresszió, hordozható kis piros tévé, budget alien támadás és még sok més apró kincs, amire csak oda kell figyelni a kisfilmben. Nem is húzom tovább a szót, tekintsétek meg a kisfilmet!

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr1916511170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása