Sötét jövő

Rövidfilm kvadráns: Besugárzás

2021. szeptember 25. - Wittigen

A Besugárzás kisfilm egyik jelenetére a Coubon akadtam rá, de már az istennek nem lelem a klippet. Aztán elémvetette a YT, és ugyan halvány lila gőzöm nincs mit láttam, de még többet akarok.

Evgeniy-t kalauzolhatjuk el egy sivár erdő mélyére egy furcsa objektumhoz, miközben mindenféle rémképek gyötrik. 

Mintha a Szerelem Halál és Robotok sorrozat egyik epizódját látnám az első évadból (a második évad rövidebb és unalmasabbra sikerült szerintem). Nem tudom mi a keret történet, de nem is igazán érdekel, mert még többet akarok. Gyönyörű a megvalósítás, és érdekes a felütés. Az érdekesség, hogy Unreal motorban készül, hasonlóan némely Oats filmhez (Adam készült hasonlóan). Amúgy az Unreal motor egész szép újdonságokat mutatott fel, főleg a digitális szettek területén, ugyanis ha emlékeztek a Mandalóriai jelenetei már nem zöld vagy kék vászon előtt kerültek rögzítésre, hanem adaptív ledfalak előt, mely sok olyan újdonságot hozott, mint a depth of field és perspektíva torzítás a hátterek esetében, és interaktív világítás a fizikai jelmez és díszletdarabokon, ez azért is fontos, mert nem kellett megközdeni a bevérző zöld vagy kék színekkel, hanem a ledfalakkal meg tudták oldani, hogy a Mandi króm páncéljáról a napszaknak / a lokációnak megfelelő színek verdjenek vissza. Úgyhogy mindenképpen egy új iparági standard születésének lehetünk tanúi. Az meg már csak hab a tortán, hogy ez az eszköz a kisembernek is elérhető, és ilyeneket lehet vele alkotni.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr6216681478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása