Sötét jövő

Néhány érdekes algoritmus támogatott eszköz

2023. április 20. - Wittigen

Netes bóklászásaim során találtam néhány érdekesebb algoritmus asszisztált eszközt, melyek többnyire egész pofásan működtek, gondoltam megosztok veletek 3-at amiről úgy gondolom, teszteléseim alapján érdekesek.

fakeyou.com - TTS eszköz

Szerintem sokatoknak ismerős lesz az a Warhammer rajongói sorozat, aminek az volt a címe, hogy "If the Emperor Had a Text-to-Speech Device". Volt, mert a GW ellehetetlenítette. Na de most nem is ez a lényeg, hanem a TTS része a dolgoknak. A TTS generátorok szövegből generálnak hangot, a minta mennyiségtől függően egész jól. A fakeyou-nak egész szép mennyiségű, majdnem 3000-re rúgó hangalapja van amivel elszórakozhatsz, természetesen nem mind ad jó végeredményt, de a nagy része egész jól végeredményeket hoz. Az eszköz ingyenesen használható, néhány feltétellel, van egy hossz béli megkötés, kb két mondat, illetve nem kap prioritást az általad generált tartalom, így várnod kell. Persze ha nem fő órákban próbálsz magadnak tartalmat generálni, akkor igazából elég gyors.

gnoosic.com - zene ajánló illetve a GNOD család

 

Időnként szeretem felfrissítgetni a zenéimet, amiket hallgatok, de mivel van olyan, hogy egy adott előadótól csak egy számot szeretek, így néha nehéz újakat találni, néha viszont kincsesbányára lelek. Ez a kis eszköz meggyorsítja majd ezt a folyamatot: adj meg három bandát amit kedvelsz, és ő ajánl neked hasonlóakat, és azt kell mondjam, egész jókat! Emellett a UI teljesen letisztult, nem tartalmaz semmiféle sallangot. A zenajánló mellett van neki még film, könyv, művészet ajánlója és egy interaktív összehasonlító megoldása is, érdemes azokkal is eljátszadozni. Mondjuk, a nem akarsz várakozni, akkor mi is tudunk neked zenét ajánlani. �

vocalremover.org - egy pofás hangeltávolító

Egy egész kapacitív kis oldal, teszteltem is egyszer azon a Chobani joghurt reklámon amit megosztottunk mi is, illetve kicsit komplexebb videón is teszteltem, és egész jó végeredményt kaptam, ha el kell távolítani valahonnan a szöveget vagy épp a zené, akkor ajánlom ezt az eszközt. Megkötéseket nem találtam, bár csak pár perces klipekkel teszteltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr918025394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása