Sötét jövő

Modellsarok: Beyond the blight - egy scratchbuilt világ

2023. október 20. - Wittigen

Gameyy Build csatornájára véletlen akadtam rá, asszem azzal fogatos videóval, ahol kollaborált néhány más videóssal május 4. (Star Wars nap) alkalmából és különböző fogatokat csináltak. Aztán elkezdtem böngészni még videókat, és rábukkantam a saját kis világára Gameyy-nek, amit Beyond the Blightnak hív.

Nagyon relaxáló és magával ragadó, ahogy a karaktereket és járműveket a semmiből teremti meg. És emellé jár még saját, részletes történelem is. Jelenleg 17 része van, mely 17 különböző lokációt és néha különböző időt mutat be a világból, melyet időrendi sorba rendeztem nektek az alant nézhető playlistben. Többet nem is nagyon tudok mondani, jó szórakozást.

Egyik régi álmom, hogy én is elkezdhessek hasonlóan modellezni, de se hely se időm nincs hozzá, a majd megélek a Youtube-ból utat meg nem akarom megpróbálni. Úgyhogy maradnak ezek a videók és a vágyakozás, na majd egyszer.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr5818097576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása