Sötét jövő

Rövidfilm kvadráns: Hétfő

2024. július 24. - Wittigen

Hétfő, nem csak Garfield rühelli, hanem kb mindenki, akinek kelnie kell és dolgozik, és ez kimondottan igaz, ha mélyűri bányász vagy. És még inkább igaz, ha egy bizonyos univerzumban van reggel, ahol kétes céges elemek minden alkalmat megragadnak, hogy valami fura, nyálkás tojást csempésszenek a rakteredbe.

OtaKinget sekinek nem kell bemutatni, ha igen, akkor beszéljen helyettem a Tie Fighter kisfilmje. Az első kezdeményeit a kisfilmnek nagyjából 5 évvel ezelőtt láttam, akkor még épp csak a hajó animálásán dolgozott. Aztán egy évvel ezelőtt kijött a trailer, de akkor azt hittem, hogy ennyi, nem lesz több. Nos tévedtem,így örömömre  szolgál, hogy 6 év munkásságának kulminációját mutathatom be egy peches hétfő reggeli műszakkezdésről az Alien univerzumban.

Egyedül a karakter animációk azok, amik nem teljesen stimmelnek szerintem, túl folyékonyak a mozdulatsorok, valószínűleg azok külön 3D modellként lehettek renderelve és átrajzolva, de hé, igazóbl nincs mire panaszkodnom. Az egész kisfilm tök jól hozza 80-as 90-es évek animéinek képvilágát, a hátterek gyönyörűek (majd lehet kikockázom őket és a panolások alatt összerakok egy szép nagy képet belőlük) a hajó is marha jól néz ki, az Alien az állóképeken nagyon odaver.  Szóval szerintem abszolút megérte.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr5518452881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása