Sötét jövő

Most már képregényen is Gibbson Alien 3-ja

2022. augusztus 02. - Wittigen

Ez lesz a legközelebb ahhoz, hogy vizuálisan is megjelenhessen az a harmadik Alien film aminek a forgatókönyvét William Gibson jegyzi. Íme a képregény..

Gibson el nem készült forgatókönyve már régóta a randaromon volt, a jó ég tudja hány hónapig halasztgattam, hogy meghallgatom az abból készült rádiójátékot, de aztán úgy hozta a sors, hogy mire odajutottam volna, a Szukits kiadta regényként és inkább elolvastam. Írtunk is róla, nagyon pofás könyv volt, tök jó ötletekkel, és marha jó lehetett volna. Aztán most el akartam olvasni más képregényeket, és véletlenül ráakadtam az abból készült képregényre, s nem csalódtam.

1. füzet borítója 4. füzet borítója

Csupán 5 füzetes kiadást a Dark Horse dobta piacra még 2018-ban. A karcsúcska füzetszám magában hordozza, hogy a sztori folyását feszesebbre kellett vonni, szóval pörgetik az eseményeket rendesen. Ez természetesen együtt jár azzal, hogy néhány elereszthető rész ki lett húzva, pl kevesebb a szenvedés az űrkomcsikkal, meg nincs annyi expozíció, de aminek ott kell lennie, az ott van, még ha kicsit másképp. Például a korpós szőke cica nem egy nagy meetingen változik át, hanem a közben, hogy Hicksék gallyra vágják a kísérletező tubusokat, de ez apró változás, a lényeg ott van. A lényeg pedig a bőröd alól kimászó fekete vész. Érdemes úgy felfogni, hogy egy storyboardot olvashatsz kicsit felturbózva, ami megmutatja, hogy milyen lehetett volna a film. De mint mondtam nem csalódtam. Itt el tudod olvasni

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr1417868517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása