Sötét jövő

Alien Abandon - rajongói rádiójáték

2023. május 13. - Wittigen

Régen, amikor még kanyarban sem volt, hogy ismerjem az eredeti oldalt, az meg végképp nem, hogy sokkal később majd én csináljam, az Inforádión vég nélkül hallgattam a Vacka rádió című hangjátékot. Na de, hogy mi köze van ennek a blog tematikájához? Nos már régóta legeltetem a szememet az ötleten, hogy meghallgatom az Alien 3 rádiójátékát, ami elméletileg hosszabb és bővebb mint a film. De addig is míg azon átrágom magamat, addig hoztam nektek egy kisebb kezdőfalatot.

A Cég utasítására egy 3 főből álló (2 ember és 1 android) talajkutató csapat veszi célba a Cég újonan listázott bolygóját. Ám cseppet sem válik be jövedelmezőséghez fűzött remény, és természetesen megint vannak A.N.Y.Á.N.A.K. titkos parancsi. Az Alien Abandon a Perfect Organism podcast csapatának a saját forgatókönyve alapján készült rajongói hangjátéka, egész jó hangokkal és effektelésekkel. A hangjáték nagyjából 1 óra, és szerintem megéri meghallhatni. Már csak azért is mert végre még egy android, akinek nincsenek hátsó szándékai, és egy hatalmas középsőujjat mutat a Cégnek és az ő kis titkos parancsainak.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr1118106708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása