Sötét jövő

Napi kell: Gits sac óra

2024. március 12. - Wittigen

Rég volt már napi kell, de most van, és ismét egy karórát hozok nektek. Ghost in the shellhez kapcsolódót.

A GitS univerzummal számos össze és nekifutásom volt már, olvastam a mangát, ledaráltam az akkor elérhető összes sorozatot, megnéztem a 2045 első évadát (tudom a másodikkal még mindig adós vagyok), megnéztem a filmeket. Nem egy felhőtlen kapcsolat, de az univerzum alapvető koncepciójába szerelmes vagyok (no meg Motoko is minimum rajongási alap). Az "új" (az is már több éves) sorozattal pedig beindult a merchgyártósor is, és tavaly novemberében piacra dobott a Netflix a Citizen óragyártóval kooperálva egy Ghost in the shell témájú karórát, két változatban is. Mármint igazából nem csináltak semmi extrát, csak megfogták az Ana-Digi Temp fantázianévre hallgató órát, és adtak neki egy egyedi számlapot, mely nyomtatott áramkört idéz. 

 

A hátlapja meg kétféle gravírozott sziluettel érkezik: Motoko és egy Motoko egy Tachikomán (azt nem tudom melyik melyikkel jön).

Emellé kapunk még egy díszdobozt, melynek kulcsképén az Őrnagy látható, az órával a karján (mondom én, hogy ezek a japánok nem riadnak vissza egy jó marketingtől), valamint egy plexi állványt

Az óra rendelésre készül, és a Citizen japán oldalán 49500 yenért vesztegetik, ami mai árfolyamon kb 119000 forint, ami csak kicsit drágább, mintha használtan vennél 100000 forint körül egy eredetit, vagy replikát 70000 forint környékén. Viszont abban biztos lennék, hogy megszívatnanak vámon. Tudnék mesélni...

via.: Watchoutz, Citizen

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr6818289503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása