Sötét jövő

Napi kell: R2-D2 popcorn masinéria

2016. augusztus 20. - Wittigen

Megtaláltam a következő kötelező cuccot, amit be kell szereznie minden SW fannak. (Trekkereknek erre tessék a TOS kommunikátorért ;) )

Ki ne szeretne egy ilyen szépséget a nappalijába? R2-D2 most már a füttyei mellé még pattogtatott kukoricát is köpködne. Legalábbis ha rajtam múlna, én tuti megberhelném, hogy trillázzon, ha kész a flamó. Az aranyom 32 centi magas és egy kiló tizenhárom deka csupa szeretet, de sajna arról nincs hír, hogy az európai piacra optimalizálnák, legalábbis én megfelelő verziót nem találtam ( 120 voltot csak a világ retardáltabbik részén használnak), de egy átalakító megoldja a problémát (már, ha létezik ilyen konverter Potom 10 zöldhasúért már hozzád vágnak egyet). Innen már csak két dolog állhat az utadba: a ThinkGeek 49.99 $-os árcédulája (meg az ehhez való 6.95$ 12.95$ vagy 24.95$ dolláros postaköltség, attól függően, hogy milyen gyorsan akarod) ami így 15 600 Ft és 20 531 Ft között variálódik vagy az Ebay 69.99 + 22.25 dolláros árcédulája (bár nem értem, ugyan azt a terméket árulják, sőt lehet, szinte biztos, hogy az Ebayes is a ThinkGeekről vette...) ami pedig 25 271 forintot jelent.

via.: ThinkGeek

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr8410429480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása