Sötét jövő

Napi kell: keresztmetszetes kitűző

2023. augusztus 01. - Wittigen

Most még egy olyan napi kell cuccot hozok nektek, amit már megvettem (hasonlóképpen a BC mágnesekhez és a ballépéses űrhajós pulcsihoz). Talán az FB dobta fel, igazából már nem tudom, de a lényeg, hogy úgy voltam vele, hogy azonnal megveszem, mert ötvözi a kedvenc témáimat: az űrsiklót és a keresztmetszeteket.

A keresztmetszetes albumunk periodikus frissülései után szerintem senkinek nem meglepő, ha azt mondom, hogy odáig vagyok a robbantott ábrákért és keresztmetszetekért fantázia szülte járművek esetén. Így igen boldog voltam amikor megtaláltam ezt a kitűzőt, és nem sokat haboztam, és rácsaptam a rendelés gombra.

Egy apró keresztmetszetes űrsikló! Természetesen nem lehet annyira részletes mint a kihajtogatható A3-as papírra rajzoltak, de a maga kis 3,8 centiméterjére elég sok szép részlet belefért. Hozzám hibátlanul megérkezett, a készítő két pillangózáras rögzítőt ad hozzá. Amikor én vettem, akkor 4957 Forintnak megfelelő dollárért vesztegették, de a végén az áfa és a pkg-val együtt 8500 forintra ugrott. Emellé természetesen hozzájött a postai ügyintézés a semmire (tényleg a semmire, mert a deklarált értéke a csomagnak 1 dollár volt, kíváncsi lettem volna, hogy ezt kin és hogy verem le ha elveszik a csomag, áfát meg az Etsyn kifizettem) szóval végösszegnél maradjunk egy bátor 9000 forintnál, ami kicsit borsosnak tűnhet, de nekem megérte. A boltban akad még ha jól láttam, szóval ha érdekel le tudtok rá csapni. Így a végére még néhány valós nem beállított kép:

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr4318157952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása