Sötét jövő

Játék szektor: Retro gaming time!

2015. április 09. - Wittigen

Mindenkinek van egy olyan korszaka (legalábbis nekem volt), amikor megkapja élete első telefonját/gépét, és mindenféle programot freeware,shareware és kalóz cuccot összeszed, a vírusokat figyelmen kívül hagyva. Na én is ilyen voltam, és általába a telefonom volt teletömve egy csomó JAVA alapú játékkal. Tény és való, hogy elég sok szennyre lehet bukkanni, a nem működő linkeken keresztül, a vírusos alkalmazásokig, az olcsó kopikig mindent meg lehet találni, de van amikor az ember beletenyerel, és olyanba sikerül nyúlnia, ami aranyat ér a maga nemében.

Én is így jártam, bár nem a Galaxy on Fire volt az első, hanem egy Deep3d(?) nevű, és utána néztem utána a gyártó többi játékának, és ráakadtam a címben emlegetett játékra.

A történet egyszerű, Keith Maxwell-t alakítod, akit eltrafáltak egy fura bombával, és sodródik az űrben. Majd valaki megtalálja, és felébreszti... és itt jön a plot twist: történik ez kb.: 100 év múlva, ahol a galaxis már darabokra szakadt, és a voidok az új ellenség. Innentől a kezedbe adódik egy nagyon jól megalkotott fő történet szál, és jó pár, sablonra épített, szabadon választható küldetés.

gameplay screens

A játék engem nagyon meglepett. Főleg az eléd tárt bejárható világ, és megépíthető vagy megvehető és bányászható dolgok listája... mindezt besűrítették 1,4 MB-ba. Nem tévedés egy egész négytized megabájt a játék mérete. Természetesen ez meglátszik a grafikán is, de szerintem az egyik legjobb játékmotor, amivel eddig találkoztam, az ilyen telefonokra. (A később linkelésre kerülő játék működik 240*320-as és 176*220-as felbontáson, Sony Ericcson k550i és w580i-n tesztelve, még a mai napig nyúzom, és még nyúzni is fogom, ugyanis van ami még nincs meg, pedig nem ma kezdtem). Csakhogy érzékeltessem a bejárható pálya méretét: 4 faj 24 rendszer 101 különböző fejlettségű látogatható állomás, számlálatlan küldetés, és ember akivel érintkezhetsz. Csak hasonlításképpen az Androidos és iOS-os verzió semmiféle újítást nem tartalmaz, ugyanakkor a játék valahol 700Mb és 1,6Gb között ingadozik.

gameplay screens gameplay screens

(Az általam feltöltött verzió egy picit különböző a két fenti képen láthatóhoz képest, de csak annyiban, hogy, nincs fegyver icon a bal sarokban, de semmi másban.) A játék menet pörgős, és soha se tudod mi vár rád, ha kilépsz az állomás menedékéből. Lehetsz bányász, kíméletlen harcos,diplomatikus figura aki a frakciók között lavírozik, sehol se barát, sehol sem ellenség, lehetsz csempész vagy igazságosztó. Rajtad áll. De egyvalamit mondok, ezt a játékot ne a grafika alapján ítéld meg, hanem télleg próbáld ki, de még csak ne is emulátorral. Egy régi telefonon. Mert úgy az igazi élmény. És amikor lelövöd életed első Voidját, akkor majd megtudod, milyen is ez a játék valójában. Ha ki szeretnéd próbálni, akkor itt a játék, és ha valami rejtettet akarsz elérni, de lusta vagy.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr207352614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása