Sötét jövő

Hardspace Shipbreakers Mackrel Lego szett

2023. május 22. - Wittigen

Valamiért mostanság rápörögtem az űrhajós LEGO szettekre. Lehet ez azért van mert felnőtteknek járó pénzt kapok, szívben meg gyerek vagyok... Szóval, írtunk már Iron Sky Lego diorámáról, ami minden szempontból űbereli a filmet (még az elsőt is), aztán ott volt az asztali mini GLaDOS és a hivatalos Homeworld szettek. Hát most itt vagy egy Mackrel hajó kedvenc hajóbontós játékunkból, néhány kreatív extrával.

Erre a videóra és szettre nem máshol bukkantam rá mint a játék Steam Discussion oldalán, és mint utóbb kiderült a Blackbird Interactive áldásával készült, rajongói MOC-ról beszélünk. Sajnos azonban nem vásárolható meg hivatalosan, de hál istennek az alkatrész lista ott van az 550 oldalas (!) füzet végében. A Bricklinkkel és az ő tervező programjukkal a StudIO-val szórakoztam már a bevezetőben említett szettek miatt, úgyhogy adta magát, hogy pakolgassam le ott a darabokat. Szóval fél hétig a Bricklinket bújtam, mert dacára annak, hogy közvetlen kapcsolata van a Bricklink DB-jével, a szoftver nem ismeri fel a Bricklink ID-kat (az elem LEGO rednszerszámából és a színéből tevődik össze), úgyhogy egyesével vissza kellett keresnem a hivatalos nevét, és elemeket ez után pakolgattam a szoftverben, még Gale-t is befogtam (nem, egyáltalán nem szerette). És ennek a végeredménye egy studIO fájl amit, ha megnyerte a szett a tetszéseteket, meg tudtok etetni a Bricklink rendszerével, és meg tudjátok rendelni itthoni boltokból. Többször ellenőriztem, minden elem megrendelhető, nincsen nem rendelhető szín, és nagyon ritka elem. Mondjuk így sem olcsó. A 6 oldalnyi elem listának a felénél még csak 60000 forint körülire becsültem a végösszeget, de az utolsó elem után csak aztán egy picit szíven vágott az 155 ezres árcédula (ez volt tavaly nyáron, most olyan 152 ezer forint itthonról). Combos, combos, de emellé a makett 3738 elemből áll, és nagyon sok apró részlet szorult belé, szóval szerintem megéri. Nézzétek csak, hogy ki lehet nyitni, mintha tényleg szétkaptad volna a hajót játékban (majd a játékról is írunk egyszer).

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr7517884915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása