Sötét jövő

Star Wars Redemption 2.6 - egy gyors polír egy amúgyis kiváló rajongói játékon

2023. június 04. - Wittigen

Május negyedike alkalmából a készítő egy két és fél órás streammel örvendeztetett meg minket, mely új frissítéseket demózott a Redemptionben. Lássuk miből élünk.

Mióta megkaptuk a két és feledik patchet Etienne nyílt kártyákkal játszik, és megmondta, hogy nem hogy folyamatos, de igazából semmilyen jelentősebb tartalombéli frissítésre ne számítsunk, de azért mégis csurran cseppen néhány finomság.

A tréning pálya iszonyatosan meg lett erősítve, több osztagnyi klónt és ellenfelet lehet spawnoltatni, mely így azért igazi kihívássá teszi a küldetést, főleg, ha bent hagyod a 66-os parancs pipát, mert akkor nem elég, hogy a droidok is lőnek, még a klónok is elkezdenek tüzelni. És a két külön folyosón található klón osztag különböző erősségű, és bizony széttépnek. Ezen kívül 2 pálya változott számottevően: Lumberia templom (és igazam volt, ide már a 66-os parancs után érkezett, ahogy feltéteztem): két új pályarészlete került be, egy régi kripta ami igazából csak egy darab rom néhány plussz klónnal, valamint a fenti bevezető kép is Lumberián készült, a nagy templom ami a pálya végén van kapott egy pofás ugrálós puzzle-lal kiegészített második szintet és egy két és feledik szintet.

Lumberia kripta "bejárat". A terület ennyi igazából, azonban kindul belőle egy kicsi ugrálós puzzle Mely erre pici ideiglenes táborba vezet Ahol van egy holo asztal ami megmutatja, hogy mostmár van második emelete a nagy templomnak.
A Lumberiai templom falán kell felmásznunk Hogy feljuthassunk a második emeletre Ahol igazából van még + egy fél emelet. Ami azt illeti elkég grandiózusra sikerült a pálya, ez a kép marha jól szemléletei, hogy te milyen pici vagy.
 

Geonózis barlangok bónusz pálya kapott egy kis mellék alagutat, mely félig egy Lucrehulk folyosója is, Etienne azt írja róla, hogy ezzel a kis kiterjesztéssel kísérletezett, hogy hogyan tudja vegyíteni a különféle stílusú területeket, az eredmények magukért beszélnek.

Geonosis alagutakban a Lucrehulk részleg bejárata Szerintem egész jó lett az átmenet Az alagsorból egy turbina ugró platformmról feljuthatunk egy másik szintre Nekem bejön a kevert pálya.
 

Illetve ahogy néztem a teszt környezetet, lehet új pályát is épít Etienne, mert nem ismerős a hangárajtó és a layout ahol az új klón egység volt demózva. Apropó új klón egység:

Üdvözöljétek a lézergatlinges klón katonát, és hozzá kapcsolódik egy érdekes mechanika: respawnonként több lesz belőle. ZSóval ha kitakarítasz egy területet, majd később visszamész már nem egy hanem kettő és így tovább fog rád várni. Valamint van egy már fixált kiegészítés. ami szerintem a követkző update témája lesz, az egyik bónuszpálya kap majd egy kis terület növelést (Lumberia tömlőc). Generál updatek között több dolog is szerepel: több esztétikai változás lett eszközölve a páncélok környékén, mostantól Mevenn "tiszta páncélja" többé már nem Kaminon épp most gördült le a futószalagról szinten tiszta, hanem enyhén koszolt, szelektíven leveheted a jetpack-et és a sisakot, de most már megőrzi a választásod, és lekezeli a páncél váltás közben megőrzi a választásod. Emellett kapott karakterünk új hajstílust és idle animációkat, valamint akad új kosztüm is.

Aztán hozzányúlt a force dash képességhez: kapott egy látótér (FOV) módosítást így sokkal simábbnak tűnik, illetve attól függően, hogy mennyi erőszellemecskét gyűjtöttél össze nagyobbat tudsz ugrani. Emellett én úgy érzem, hogy maga az irányítás is jobb lett. Az előző változatokban gondom volt az ugrálós részekkel, ahol nagyon pontosan kellett irányítani a karaktert, de a 2.6-os verzióban egyáltalán nincs ilyen problémám. Mielőtt felmerülne, hogy teljesítmény probléma okozhatta a dolgot, jelezném, hogy ugyan azon a vason tesztelek, mint amin az előző verziókat nyúzta, és mint jeleztem, most semmi baj nincs. Abszolút élevezet volt ugrálni, már nem kín a force dash a levegőben, és a a szél keresés is (nem tudok rá jobb szót kitalálni, amikor prbálsz felugrani valahová aminek a szegélye a fejed fölött van és épp megugrod akjkor a játék rásegít, hogy igen arra mehetsz tényleg) fejlődött. Aztán szabályozhatod a spawnoló jedik és ellenfelek számát, de csak óvatosan, a jedik sokkalta jobban megterhelik a gépet. Amúgy a droid spawnoltató háromszögek megkapták a maguk kis effektjét, mind hangban, mind vizuálisan.

Ezenkívül több pálya is dinamikus napszak változást és időjárás rendszert kapott, van eső, este, köd és napsütés. Ami a repülést illeti ott is történtek változások: mostmár ha ütközöl felrobbansz, valmaint a hőkövető rakéták nem fognak barátságos egységeket követni.

Kaptunk új menü opciókat, melyek trükkösen, az elkapott erőszellemekhez van kötve: 250 szellemtől elérhető a barátságos és ellenfél egységek spawn rátájának módosító csúszkája, valamint 350 force ghosttól (gyakorlatilag ezt akkorra éred el, mire már végig mentél a játékon) random spawnol le téged a világban. Ezenkívül van még előkészítve egy-két nyalánkság: kaptunk egy új egységet, lézergatlinges klón katonát, aki megfelelő körülmények és levágott 501-esek után kerül spawnolára. Apropó levágott katonák: nekem most tűnt fel, hogy van csonkolási rendszer a játékban, lábak karok és néha fejek is repülhetnek. Egyenlőre ennyi, de én úgy vettem ki a blogposztjából az ArtStationon, hogy vannak azért tervei a projekttel, és lehet még számítani hasonló kaliberű, ha nem nagyobb frissítésre. Letölteni ugyan onnan tudjátok, mint az előző verziókat, jó szórakozást hozzá :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetjovo.blog.hu/api/trackback/id/tr6618119652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása